Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele onbeschadigde verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen. Dit i.v.m hygiëne en veiligheid. Als dit van toepassing is staat dit altijd bij de productinformatie duidelijk vermeld dat de producten enkel ongeopend retour mogen. Retour recht vervalt bij het openen van deze producten.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs , aankoopbewijs of ordernummer nodig.
Stuur uw aankoop niet terug voordat je retour is aangemeld en is bevestigd!
Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout worden niet geaccepteerd.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via {email address}.
Omruilen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {email address}
Verzending
Om uw product te retourneren, dient u uw product op te sturen door naar het adres wat bij de retoursbevestiging staat.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt. Bij retouren waarvan de kosten niet voldoen zijn gefrankeerd, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen en zijn niet verantwoordelijk voor de retourzending.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via {email} voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.